Kvällsfoton från Chania, Kreta.

Idag, när regnet hänger i luften här i Sverige, så längtar jag tillbaka till vår resa till Kreta. Den veckan var livet så lätt, till skillnad från hur det är nu. Igår fick vi ett besked som kommer att förändra framtiden. Det var så oväntat så det blev som att få en spark i magen.
Att inte veta, att inte kunna tänka eller planera. Känner mig så maktlös.
 
Egentligen skulle sambon och jag packat våra saker och åkt till Småland idag för att fira midsommar där, men nu vill vi bara vara ifred. Bara han och jag.
 
Jag kommer att lämna bloggen för ett tag nu. Jag orkar liksom inte.

Kommentarer



♥ Namn:
♥ Remember me?

♥ E-post (visas bara för mej): (publiceras ej)

♥ Om du vill ha svar på din kommentar, lämna din bloggadress här:

♥ Skriv gärna något snällt:

Trackback


RSS 2.0
Matbloggstoppen